محمد خوش الحان

پروژه درسی محمد خوش الحان

تحلیل شبکه من و تو

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

اولین سوالی که در ذهن بینندگان این شبکه طرح می شود این است که بودجه و هزینه های کلان این دو شبکه از کجا تامین می شود.چون این دو شبکه که در واقع با یک مدیریت در حال فعالیت است هیچگونه تبلیغات از هیچ شرکتی نداشته و در واقع اسپانسر تبلیغاتی ندارد.اکثر برنامه هایی که از این شبکه ها بر روی آنتن می رود ساخته شده توسط تیم ( manoto tv ) است.این درحالی است که مستندهایی و برنامه های آموزشی که از این دوشبکه پخش می شود هزینه های بسیارکلانی دارد.
برطبق گفته های مدیران شبکه، این شبکه متعلق به شرکت تلویزیونی مرجان Marjan Television Network  است و از بریتانیا پخش می شود.
طبق اطلاعات موجود، سازمان جاسوسی MI5 (سازمانی با ملیت انگلیسی-یهودی) حامی مالی این شبکه است

سرویس اطلاعات نظامی 5 (MI5) همان آژانس اطلاعات امنیت ملی می باشد که مسئول مقابله با تهدیدهای سازماندهی شده و مخفی علیه انگلستان است.

نکته بسیار تامل برانگیز اینجاست سازمان جاسوسی MI5، مدیریت اصلی شبکه های من و تو یک و من و تو دو رابه خواننده متواری ایرانی، فائقه آتشین((گوگوش)) سپرده است.

در نگاه اول وقتی مخاطبین به تماشای مستندهای این شبکه مشغول می شوند، یکسری برنامه های آموزنده و پربار را میبینند که هیچگونه مغایرتی با اخلاق و جایگاه خانواده ندارد.ولی تمامی این مستندها مقاصد و تفکرات خود را آرام آرام و با آرامش تمام به خورد مخاطبین خود داده و تماشاگران را همراه و هم عقیده خود می کند.

  • mohammad khoshalhan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی